Ons facturatietraject is zo vriendelijk mogelijk ingericht

Indien u bijvoorbeeld het factuurbedrag niet in een keer kan betalen, dan bieden wij gratis een betalingsregeling aan. Ook kunt u (tijdelijk) uitstel van betaling aanvragen. Als de factuur onverhoopt toch niet op tijd wordt betaald, volgt een incasso- of deurwaarderstraject.

Dan blijven wij vriendelijk en werken aan een soepele oplossing (bijvoorbeeld door niet direct de maximale incassokosten in rekening te brengen). Als patiënt krijgt u dus ruim de tijd om de factuur te voldoen en wordt altijd netjes en correct behandeld.

De voordelen voor u als patiënt:

  • Overzichtelijke patiëntenwebsite: mijnAndersnota.nl;
  • Uitgebreid betalingstraject;
  • Facturen per e-mail kosteloos betalen via iDeal;
  • Herkenbare facturen met daarop het logo van uw zorgverlener;
  • Indien nodig een kosteloze betalingsregeling en uitstel van betaling;
  • Gratis kopie factuur;
  • Speciale patiëntenlijn;
  • Vriendelijke en correcte behandeling.