Ons facturatietraject is zo vriendelijk mogelijk ingericht
Indien u bijvoorbeeld het factuurbedrag niet in een keer kan betalen, dan bieden wij gratis een betalingsregeling aan. Ook kunt u (tijdelijk) uitstel van betaling aanvragen. Als de factuur onverhoopt toch niet op tijd wordt betaald, volgt een incasso- of deurwaarderstraject.
Dan blijven wij vriendelijk en werken aan een soepele oplossing (bijvoorbeeld door niet direct de maximale incassokosten in rekening te brengen). Als patiënt krijgt u dus ruim de tijd om de factuur te voldoen en wordt altijd netjes en correct behandeld.
De voordelen voor u als patiënt:
- Overzichtelijke patiëntenwebsite: mijnAndersnota.nl;
- Uitgebreid betalingstraject;
- Facturen per e-mail kosteloos betalen via iDeal;
- Herkenbare facturen met daarop het logo van uw zorgverlener;
- Indien nodig een kosteloze betalingsregeling en uitstel van betaling;
- Gratis kopie factuur;
- Speciale patiëntenlijn;
- Vriendelijke en correcte behandeling.